Kullanıcı deneyiminizi daha iyi hale getirmek için bu web sitesinde çerezleri kullanıyoruz. Devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş oluyorsunuz. Çerez Politikası Kabul Ediyorum
geri dön

Personel Devam Kontrol Sistemi Nedir?

Personel Devam Kontrol Sistemi gelişen teknolojinin işletmelere sunduğu en verimli yenilikler arasında yer almaktadır. Firmalar kurdukları bu sistem sayesinde personellerinin çalıştıkları süreleri, iş gelmedikleri günleri, fazla yaptıkları mesai saatlerini, izinleri gibi önemli hakediş ve kesintilerin doğru bir şekilde hesaplanmaktadır. Sistem sayesinde elde edilen veriler sistemin veri tabanına kaydedilerek, yaşanacak herhangi bir durumda verilerin kolaylıkla denetlenebilmesine imkan sağlamaktadır. Personel Devam Kontrol Sistemi genel olarak yazılım ve donanım olmak üzere 2 ayrı bileşenden oluşmaktadır. Sistemin donanım kısmını parmak izi, yüz, damar ve iris tanıma verilerinin toplandığı RFID veya biometrik teknolojiler oluşturmaktadır. Toplanan bu veriler oluşturulan yazılım yardımıyla işlemenin çalışma planına göre düzenlenerek kullanıcılara sunulmaktadır. 

Biyometri alanında Türkiye'nin en karmaşık projelerini gerçekleştirmiş ve dolayısı ile en iyi bilinen ismi olan Ergosis, Personel Devam Kontrol Sistemi için de en kaliteli hizmeti sunmaktadır. Kurulacak tüm sistem firmanın prensiplerine uygun bir şekilde ayarlanmaktadır. Ayrıcı sistemin modüler yapıda ve ihtiyaçları karşılamaya yönelik verdiği hizmet sayesinde çok verimli bir ortam oluşturulmaktadır. Herkes tarafından kolaylıkla anlaşılabilir arayüz modeli ve otomatik hesaplama özelliği sayesinde tek ekrandan birçok ise kolay ve hızlıca halletmenize imkan verilmektedir. Dünya standartlarındaki iş sözleşmelerine ve firma kurallarına göre uyarlanabilmektedir. Bunun yanında çalışanların iş gelmediği günler veya fazla mesai saatleri gibi hakedişleri doğru ve pratik bir şekilde hesaplayarak, firmanın bu noktada maliyetlerini en aza indirgemiş olur.