ISO 10002 Sertifikası

 ISO 10002 , teknolojik yenilikler iş Dünyasını da etkiledi. Eskiden en iyi müşteri ilişkisi dükkanınıza veya şirketinize gelen insanlarla bire bir ilişki kurmaktı. Artık teknoloji çağında rekabet daha fazla. Rekabetin fazla olması ISO 10002 belgesinin değerinide arttırdı. Müşterinin talepleri teknoloji geliştikçe artmaya başladı. Teknoloji sayesinde artık müşteriyle bire bir iletişim bile kurmanıza gerek kalmıyor.

 ISO 10002 Belgesi için alacağınız eğitimler sayesinde müşterilerinizle olan ilişkinizi daha da yukarılara çekebilir. ISO 10002  , müşterilerinize daha iyi bir hizmet vererek ve müşterilerinizin taleplerini en iyi şekilde karşılayarak müşteri ilişkilerinizi geliştirebilir.

ISO 10002 sertifikası ve yönetim sistemini almak için şu prensiplerin oluşturulması gerekiyor: 

-Yönetim prensipleri, 
-Müşteri şikayetlerinin yönetimi için çerçeve, 
-Planlama ve tasarım, 
-Müşteri şikayetlerinin yönetimi sürecinin işletilmesi, 
-Süreklilik ve geliştirme.

Müşteri memnuniyeti sunmak için alacağınız eğitim sonrası şu 9 ilkeye sahip bir marka olmanız gerekmektedir: Şeffaflık , Erişebilirlik , Cevap verebilirlik , Objektiflik , Ücretler , Gizlilik , Müşteri odaklı yaklaşım,Hesap verebilirlik, Sürekli iyileştirme.

ISO 10002 BELGESİNİ KİMLER ALABİLİR ?

 Vergi levhası bulunan her şirket bu ISO 10002 Belgesini ve eğitimini alabilirler. Müşteriyle muhattap olan internet üzerinden satış yapan veya direkt satış yöntemini kullanan her şirket,holding,esnaf ISO 10002 sistemini kullanabilirler.

 Bu belge alındıktan sonra müşteri memnuniyeti dahada fazla ön plana çıkarak müşteri talepleri ve müşterinin şikayetlerine daha çok değer verilmeye başlanıcak. İSO 10002 sertifikası müşterinin size olan sadakatini ve bağımlılığını dahada fazla arttırcaktır.

Bu sistem sayesinde gelen şikayetleri en hızlı şekilde ortadan kaldırarak şirketinizin dahada hızlı gelişim göstermesini sağlayabilirsiniz. Yani kısaca İSO 10002 Belgesi müşteri memnuniyetini arttırarak onlara daha iyi bir hizmet sunmaktır

Teklif Al